Lääänge seeen

Som ni har märkt har jag inte bloggat på nästan TVÅ veckor.. Det känns ganska konstigt faktiskt. men jag har haft så himla mycket att göra. Jag har ju blivit danslärare nu. Det äe ganska najs faktiskt! ;)
Fast om man ska vara riktigt petig som vissa är så är jag dansledare och inte danslärare eftersom jag inte har någon utbildning liksom. Men det orkar jag inte säga, så jag brukar säga danslärare. Enklast så.
Just det, jag håller på med en ny blogg. Vad den heter får ni inte veta än, det kommer jag berätta inom kort. Men jag håller iaf på med en header. Går inte så bra. Jag gör om den hela tiden. Kan inte ens bestämma mig vilken färg den ska vara... Hmm... men jag tror den ska vara svart.

Men det var det ända jag ville säga tror jag. Ska iväg till skolan nu. Så vi hööörs! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejduuu, asfin header :)

vad tycker du vi ska baka? we need some help

2010-09-26 @ 14:30:15
URL: http://malariaa.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0