gör några inlägg ändå...

... Jag kan inte hålla mig, saknar bloggandet! 
Jag ska snart sätta mig till rätta i soffan. Sen ska vi kolla på en film som vi har hyrt, nämligen Familjen jones. (eller heter den så?)

Så resten av kvällen chillar jag i soffan med godis, läsk och film.

Vad gör ni på en sån här söndagskväll?

Igår:



Vi testade en ny smak som varken Anita eller jag hade smakat. Båda tyckte den var väldigt god. :)

Jag håller ju som sagt på med en ny blogg. Men ingen förutom jag vet vad den heter ännu. Så det ska bli spännande. Men behöver lite hjälp med en grej. Tycker ni att designen ska vara svart eller rosa? Eller kanske lila?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rosa är bäst

2010-09-29 @ 17:37:34
Postat av: Mr X

Jag tycker att du har mycket rosa saker, så rosa om inte SILVER!!!

2010-09-29 @ 17:50:41

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0