Väcktes av polisen

Hejsan!

*Gääsp*
Jag fick inte sova ut idag. Jag vaknade av att polisen ringde till min mobil. Hur dom fick min nummer har jag ingen aning om. Men min kompis hade tydligen inte kommit hem igår. Utan hon sov hos en. Dom frågade lite var vi var igår och när jag såg henne sist och massa sånt. Men nu är hon hemma igen, så ni behöver inte vara oroliga. ;)



Men jag ska alldeles strax fixa mig. Ska ju in till stan.

Bild från i onsdags!

Vi hörs om ett litet tag!

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tur att hon kom hem igen! :)



Har just nu en frågestund på bloggen och skulle bli jätteglad om du slängde in någon eller några frågor! :)

2010-05-08 @ 15:24:10
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: stephanie

hejsan.vilken tur att de hitta henne.fin bild.kram

2010-05-08 @ 15:56:12
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint täcke!

2010-05-10 @ 14:49:46

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0