snart avlutning!

God morgon!

Jag vet att uppdateringen har varit låg. Men det har ju varit så mycket. Men imorgon kommer uppdatateringen bli mycket bättre.

Igår badade jag faktist. Det var inte så kallt i vattnet. Men när man kom upp frös man väldigt mycket.

Men jag sitter iallafall just nu och äter frukost. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Men någonting får jag väl hitta på. Ikväll ska jag och mamma fortsätta sy på min klänning. Vi kommer nog komma långt idag. Eller det är iallafall det jag hoppas.
För snart är det ju skolavslutning. Jag har bara några riktiga skoldagar kvar. Härligt!

Jag ska snart fixa mig.

Kommer ni ihåg?
Det var väligt roligt att spela upp pjäsen.


Vi hörs senare!

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahaha den där pjäsen va fan bäst fast fett orättvist att ni fick käka glass

2010-05-30 @ 19:25:28
Postat av: Anonym

ELLER VÅRAN VA BÄST FAST DET VA MEST FAIL

2010-05-30 @ 19:26:14

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0