Jag älskar sponsor!

Hejsan!♥

Vi fick sluta en timme tidigare idag p.g.a att våran lärare blev sjuk. Det var ganska skönt faktiskt. För att jag och två andra skulle ha en redovisning idag. Och vi var inte förberedda eller något. vi nästan inte ens klara.

Men men, inlägg om valborg, festen och stan kommer upp nån gång idag.
Jag kunde tyvärr inte bjuda så många.

Jag sitter iallafall just nu och dricker Sponsor. Gaah, typ den godaste energidrycken jag har smakat!

Dock var den godare när jag drack det i thailand.

jag just nu:
Älskar tröjan som jag fick av finaste Jessica! ♥



Vi hörs sen!

Puss å Kram L.


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0