Ska klippa mig idag!

 Hejsan!

Just nu sitter jag på mammas jobb. Vi var ju hos vetrinären idag. Det visade sig att Cornelia har fått en livmodersinfektion. Hon kommer troligen klara sig eftersom hon ändå är pigg.
De gav henne antibiotika, smärtstillande och dropp. Vi fick även med oss antibiotika hem. Hon ska få lite sånt varje dag.
Jag hoppas verkligen att hon klarar sig.

Allt det här innebörde ju att jag inte kunde komma till skolan. Vi skulle åka och klättra i Nacka idag. Så det missade jag. Lite tråkigt. Men jag skulle ändå inte kunnat slappna av om jag inte följde med till vetrinären. För det är ju trots allt min hamster.

Idag ska jag förhoppningsvis klippa mig. Jag ska klippa lugg. Kommer jag passa i det?
Man måste ju våga lite ibland. Och det kan vara lite roligt med en ny frisyr.

Gott med lite kakor medans man sitter och surfar. ^^
Brago är de godaste kakorna!


Alla vi "barnen" i USA.
Notera att det här var för två år sedan.


På Disneyworld i USA.
Vill verkligen dit igen.


Vi hörs senare! Då får ni även se hur min klippning blev. ;)


Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: Melanie

Jävlar va liten jag va!! :D <333

2010-05-25 @ 16:27:48

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0