Jag saknar dej..

God kväll!

Jag har precis kommit hem från en promenad men Melanie och hennes kompis Lollo.
Vi gick ner till stranden och kände på vattnet. Det var inte direkt jättekallt. Men ganska.

Vid ungefär halv sex åkte jag och mamma till Täby. Där hennes pojkvän bor. Vi åkte hit för att Ricky skulle ha några på middag. Hans kompis fyller tydligen år. Varför de just är hemma hos oss och inte hos honom som fyller år har jag ingen aning om. Men men.. Jag tror inte vi ska stanna över natten. Vi åker väl hem vid halv ett eller något.

Andledningen till att jag inte har bloggat idag är för att jag var tvungen att träffa en kill kompis. Vi hade lite saker att prata om. Men jag tror att uppdaterningen blir bättre imorgon.

Jag och Jessica...
...För inte så länge sen, Men saknar ändå den tiden. Gjorde ett stort misstag några dagar efter.. Hoppas personen förstår mig och förlåter...(du vet vem jag menar)



Vi hörs imorgon!
Godnatt!♥

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: jessicaa<33

<333333333333333333333333333333

2010-05-15 @ 01:10:49
Postat av: Oleg

jag vet inte vem menar du??

2010-05-15 @ 10:59:42

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0