Sol-bränd

Hejsan!

Vi har nästan precis bastat. Vattnet var faktiskt ganska varmt, ca 15-16 grader. Det var jätte skönt.  Jag skrev ju förut hur "överbelastad" jag känner mig. Det hjälper verkligen att komma bort i ett par dagar och bara sola och ta det lugnt.
Men på måndag kommer stressen tillbaka.

Jag solade nästan hela vägen hit. Vilket var ca 2 ½ timme. Nu är jag lite bränd. Men man kan se solränderna. Jag ska sola på vägen hem imorgon också om det är soligt. Men jag får inte bli för bränd. Då blir man inte "fint" brun.

Nu ska jag väl hjälpa till med maten. Ni får ha det så bra, så hörs vi senare!

Jag i fredags vid stranden.
Jessica och jag var och badade, härligt!♥


Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många besökare har du om dagen? kan du lägga ut en bild på din statistik

puss

2010-05-22 @ 20:06:35
Postat av: Rebecka

Sv: Man har det till håret så att det blir lite mer "slätt" som på hårvårdsreklamerna p tvn! hihi ;)<3333

2010-05-22 @ 20:22:08
URL: http://beckisch.blogg.se/
Postat av: Jessica<333

Hahaha, jag är ju värsta fotografen;)<33

Ps.// Bra sverige "Då blir man inte "fint brun"<33333

2010-05-22 @ 23:06:07

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0