Överbelastad...

God kväll!

*pyh*
Nu är jag äntligen klar med matten. Jag blir så okoncentrerad när jag sitter vi datorn när jag gör matten. Jag borde nog sitta någon annanstans. ^^

Men nu kanske jag ska kolla på någon film eller något. Eller förresten kanske jag måste plugga mer. Jag har ju tyska-prov på torsdag. Och jag har inte övat. Something tells me that i'm not going to make it...

 

Allt blir för mycket ibland. Läxor, dansen, kompisarna..
Jag dansar ju tre gånger i veckan och en utav danserna måste jag komma på koregrafier till, sen har jag minst en läxa till varje dag. Och vissa läxor kan man ju inte bara göra dagen innan. Jag vill ju hinna umgås med mina kompisar också.
Så just nu känns det som jag är helt överbelastad. Snart klarar jag det inte mer. Pressen blir för hård. Kommer snart att falla ihop. Skönt med sommarlov. Men efter sommarlovet blir det bara värre med läxor och allting. Jag ska kanske börja i en till dansgrupp. Då kommer jag dansa fyra gånger i veckan. Och det är ju nästan alla skoldagar. Dessutom är det ju en högre nivå, och då är lektionerna längre.



Vi hörs sen!

Puss å Kram L.


Kommentarer
Postat av: missbrukaren :)

jag kan göra dina läxor

2010-05-25 @ 22:39:26

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0