Nu är hon död..

God morgon!

Jag kunde inte skriva igår kväll. Igår var det Cornelias sista kväll. Jag trodde verkligen att hon skulle klara det och bli frisk igen. Men det gjorde hon inte... Igår andades hon sitt sista andetag och jag kan fortfarande inte förstå att det är sant. Allt känns så overkligt.

Nu är det över,Nu är du död.
Du klarade det älskade hamster,du kämpade in i sista sekund. Jag älskar dej så otroligt mycket ,glöm ALDRIG det!När du låg i min famn och hade andats det sista andetaget tänkte jag tillbaka på alla stunder vi haft. Du var finast, bäst och verkligen tamast. En snällare hamster finns nog inte. Den kontakten vi fick var underbar. Jag lärde verkligen känna dig. Du hade en personlighet. Så varför skulle det just hända dig?
Du är finast,älskling!Jag är stolt över dej,du kämpade för livet!Du förstår inte känslan att inte kunna göra något när en familjemedlen LIDER!Du var verkligen finast!
"le igen"det är din sång,gumman! Varje gång jag lyssnar på den kommer jag tänka på dig.
Hoppas du får det bra där uppe i djurriket om det är dit du åker.
Du är verkligen bäst! Det är du!



"Jag vill se dig le igen, jag vill se dig le igen,
för jag ser gråten i din själ som väntar på
att brista ut, så snälla låt mig se dej le, baby,
och jag älskar dig så mycket, ta min hand och
lita på att det ordnar sig *Det kommer ordna sig*"


Jag älskar dej, Cornelia!♥




Fler bilder på henne kommer nog med jämna mellanrum. Det kanske inte blir så bra uppdatering idag heller. Har inte riktigt gråtit klart än. Det finns tårar kvar...
Vi hörs!

Puss å Kram L.

Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0