igår på skansen

Hejsan!

Nu har jag hittat kamera sladden. och jag har fört över bilderna. Men jag kan ju inte lägga ut alla bilder. Det skulle bli för mycket. Men några bilder lägger jag iallafall ut.

På s.k "lill-skansen".

Dom är ju så söta! ^^




Stackars råtta..♥
Den låg död på en stubbe...R.I.P


Björnarna är alltid lika söta!
Jag tror inte alla björnarna var vakna. Det var lite synd...


Finaste jessica♥










Vi fick "knappar" som det stod hej på.
Ni kanske vet varför det står "hej"? om inte, så säger ju "friends" att det räcker med ett litet hej.







Haha, bästa bilden!

Håll med om att den ser photoshopad ut?


Jag köpte en foundation och en vit kajal på vägen hem.




Sen var det lite bilder på några kändisar som uppträdde. Men man ser inte så bra. Men dom som var där var bl a Molly Sandén, Måns zelmerlöw, Andreas Jonsson, Timoteij och någon Linda (hon är både låtskrivare och artist, någon som vet vad hon heter i efternamn?).

Vi hörs sen!

Puss å Kram L.


Kommentarer
Postat av: Lisa

åh fina kort ^^



sv: varsågod, det är fint med mig, förutom att jag har pollen allergi :/ snyft T_T

2010-05-07 @ 15:11:37
URL: http://jinandjang.blogg.se/
Postat av: milli<333

hon heter typ bentzing elr?

2010-05-07 @ 18:21:57
Postat av: x

Sundblad....:)

Ha en bra dag!

2010-05-07 @ 19:45:37

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0