Hur kan man göra så?!

Imorse när jag satt och läste i aftonbladet från igår såg jag en riktigt hemsk artikel. Det är nog det läskigaste och hemskaste jag har hört.
Det handlade om Karina som blev mördad av en kille som hon var kär i och hans kompis. Men det värsta var inte att hon blev mördad utan det var att dom styckade och sedan tilllagade henne med potatis i ugnen och åt. 

 




I artikeln står det:
"Jag är lämnad med ett tomrum i själen."
"Karinas mamma, Nadjezjda, ringde sin dotter på mordkvällen. Karina sa att hon var hos en kompis, men egentligen var hon med de två som samma kväll skulle mörda och senare äta av henne, Maxim och hans kompis Jyrij. Hon sa att mamman inte behövde oroa sig, att hon skulle komma hem. I dag tvingas Nadjezjda sörja sin 16-åriga dotter. ”De tog mitt liv ifrån mig, min dotter var allt jag hade. De säger att tiden läker men det gör den inte”, säger hon."

" 16-åriga Karinas första kärlek och hans kompis dränkte henne – sedan stekte de köttet i ugnen

SANKT PETERSBURG. Karina, 16, skulle träffa sitt livs förälskelse.

Men dejten och hans kompis dränkte henne i badkaret.

Sedan styckade de kroppen, tillagade henne i ugnen och bjöd på middag.

Aftonbladets Mattias Carlsson och Jerker Ivarsson åkte till St Petersburg och träffade mamman som fick sin dotter uppäten av kannibalerna.

I garderoben hänger hennes kläder, på väggarna sitter planscher med favoritgruppen ”Tokio Hotel” och i bäddsoffan ligger nallarna kvar. De mesta ser ut precis som det gjorde den där dagen då 16-åriga Karina Budutjjan försvann."

I tidningen står det mer detaljerat. Det var till och med en bild på mördarna. Dom hade en "goth-stil".
Men det var riktigt hemskt att läsa.


Kommentarer
Postat av: miko :)

är det sant?!

2010-05-09 @ 16:05:01

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0