"Hon bet mig"

God morgon!

Sitter just nu på svenskalektionen igen. Imorse hjälptes jag och mamma åt att ge Cornelia antibiotika. Det gick inte så bra i början. Hon bet mig. Hon bitts vanligtsvis aldrig. För hon är så tam.
Men vi fick iallfall tillslut henne att svälja antibiotikan.

Igår kväll började jag och mamma på min klänning. Vi klippte ut mönstret och tyget. Imorgon ska vi nog börja sy. För jag vet inte om vi hinner idag. Jag ska ju till Nova.

Gammal bild från Noks födelsedag!
Jag ser lite konstig ut, men jag var inte riktigt beredd. ^^


Vi hörs senare!

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: Jessicaa<33

Jajaja... Skyll på det du;)<3333333333

2010-05-26 @ 20:12:57

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0