Hejsan! Jag sitter just nu på bussen påv...

dsc07078 (MMS)

Hejsan! Jag sitter just nu på bussen påväg hem. Jag är hemma om ca 20 min tror jag. Jag ska ut direkt när jag kommer hem. Orkar inte äta middag. Åt en sen lunch på mcdonalds med Nok och maria. Jag trodde jag skulle komma hem tidigare. Men det blev inte så. Anledningen till att uppdateringen har varit låg det går helgen är för att vårt internet lägger av var femte minut. Vårt nya internet kommer nån gång under veckan tror jag. Men redan imorgon blir uppdateringen bättre. För då är jag hos pappa. Men jag Bloggar iallafall när jag kommer hem ikväll om jag kan. Vad som jag gjorde igår berättar jag om imorgon. Vi hörs!


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0