"grät på lektionen"

Hej.

Nu har jag nästan precis kommit hem. Jag gick ifrån skolan när vi hade lunch. Jag klarade inte vara kvar i skolan. Grät på lektionen och kunde inte koncentrera mig.
Det enda jag tänkte på var Cornelia. Hur hon igår precis innan hon dog öppnade munnen som om hon skrek fast det inte kom något ljud. Det var så hemskt att se.
Igår grät jag mig till sömns.
Jag trodde jag skulle klara mig i skolan utan att gråta. Men när jag såg Jessica så kunde jag inte hålla mig. Jag gick fram till henne. Och då brast det. Allting bara kom samitidigt.

Kommer nog inte klara mig imorgon heller. Det kommer nog ta lång tid innan mitt hjärta är helt lagat.
Varje gång jag går in i mitt rum börjar jag gråta. Jag ser hennes bur. Den ser ut som vanligt. Och det känns som om hon fortfarande ligger där i sitt hus. Men det gör hon inte. Hon borta föralltid nu. Kan inte fatta det.



Jag skulle egentligen åka till stan idag. Men jag tror inte jag klarar det heller. När jag kom hem och gick in i mitt rum så började jag verkligen störtgråta. Kan inte dansa heller idag. Jag ska vara hemma och bara gråta ut. Tillslut kommer det inte finnas några tårar kvar...

Puss å Kram L.


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0