Vänskap

Hej!♥
 

Är det bara jag som tänker på något speciellt när man lyssnar på en låt som man kanske lyssnade på mycket en viss tid?

 

När jag lyssnar på den här låten tänker jag på när jag var med Sofia hela tiden. Det var typ vi två mot världen. och inget kunde komma emellan oss. Visst, jag gjorde lite dumma saker när jag var med henne. Men vi hade väldigt roligt. Vi har kännt varandra väldigt länge.

Men nu har hon förändrats och blivit en helt annan person. Vi har glidit ifrån varandra. Det känns väldigt tråkigt att det har blivit så. Men sånt är livet, kanske?


När jag ändå håller på att skriva om vänskap. Kom ni ihåg att jag bråkade med en för ett par månader sen?
Nu ber hon om förlåtelse. Jag vet inte om jag bara ska kunna glömma och förlåta.
Det vore ju enklast. Men det hon gjorde mot mig sårade väldigt mycket. Jag vet inte om vi någonsin kan vara så bra vänner som vi var förut efter allt hon har gjort.

Puss å Kram L.


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0