Rolig kväll!

God kväll!

Jag har nästan precis kommit hem från Nova. Det var väldigt kul där. Och jag fixade många naglar. ;)
Cia (en som jobbar där) hade köpt löshår som man flätar in i sitt eget hår. Hon hade köpt lite olika färger. Jag valde såklart rosa. Det var tydligen väldigt billigt. Ett paket som det var jättemycket i kostade ca 45 kr. Så jag ska lungt åka till stan och köpa sånt! ;)


*thihi*

Jag har inte bild på alla naglar som jag fixade. Men när jag fixade Jossans naglar så fick jag lite bilder.


Medans jag fixar Jossans naglar.

Haha!♥

 
Jag hjälpte även henne att sätta in lite rosa löshår.

Haha, det var någon  som tog en jättenära bild på mig.. ?

När vi var vi busshållplatsen kom en full gubbe gående mot oss. Vi vart väldigt rädda men vi ville inte springa för då kanske han skulle fattat att vi var rädda för honom. Så vi nästan halvsprang lite. Men då började han också typ halv springa mot oss. Samtidigt som han gapade och skrek. Så vi sprang allt vad hade. Vi sprang upp för en kulle in bland träden och gömde oss till han hade gått förbi. Men efter en kort stund hörde vi tåget. Så vi sprang ner till tåget och hann precis in. Några hade ringt polisen för att han hade tydligen ryckt i dörrar och skrikigt.
Usch, Usch..

Men jag och Anita ska snart lägga oss. Vi har varit i full speed hela eftermiddagen och kvällen.

Vi hörs imorgon!♥

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad mkt mascara du har på dom 2 första bilderna

2010-03-04 @ 09:15:31
Postat av: Jossan

De är lösögonfransar vem det nu va som skrev!

Asså linnea din bajskorv :) Behövde du lägga in bilderna på mig hahahahah! Den va ju hur ful som helst<3

2010-03-04 @ 09:52:10
URL: http://jossaahn.blogg.se/
Postat av: Jossan

Nej du ser inte konstig ut :)

Utan jag ser konstig ut på din bild:)<33

2010-03-04 @ 10:13:43
URL: http://jossaahn.blogg.se/
Postat av: amy

det var jag som tog den ! bilden asså och jossan du blev juh skit bra på dom där bilderna

2010-03-04 @ 21:53:35
Postat av: Anonym

vart finns det där löshåret att köpa?? :)

2010-03-06 @ 13:58:04

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0