Dan uppvisning på Nova!

Hej!♥

Vi hade väldigt roligt igår. Och det gick bra på uppvisningen. Vi stannade lite längre än vad vi hade tänkt. så vi kom hem vid tolv. Och då var jag ganska trött. Så jag satte mig i soffan i mitt och Noks rum och halvsov. Men sen ringde Perm. Så jag var tvungen att prata med Perm och Supanat om en grej. Vad det var kan jag inte nämna i bloggen.

Som jag sa så ska jag lägga upp ett klipp på när vi dansar. :)

Men vi tog inte så mycket bilder direkt igår. Och dom få som togs har inte jag.

Men istället får ni kollapå den 5 min långa dansklippet. (Det var 3 olika danser som vi satt ihop, därför är den så lång, Den bästa dansen kommer sist!) ;)

 

 

Vi hörs lite senare!♥

Puss å Kram L.


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0