Jag saknar värmen!

Hejsan!♥

Jag har inte haft någon tid alls att sitta framför datorn idag. Jag har varit med Anita lite. Hon skulle gå igenom en dans med mig som jag inte kan så bra. Har ju uppvisning på fredag.
Men nu kan jag den nästan hela. bra va? ;)

Men sen åkte jag iväg till dansen. Och var sen tvungen sitta och vänta på Nok, som dansar efter mig, i en timme.
Nu har jag iallafall ätit middag. Jag tror att jag ska fortsätta på min nageldesign som jag började på för ca två veckor sen. Jag har inte haft någon tid alls åt att fixa med naglarna. Men idag ska jag ta mig tid till det!

Jag saknar värmen! Jag saknar sommaren! Jag saknar Thailand!♥

Ha det så bra!

Puss å Kram L.


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0