Fantastisk helg! :)

Hej!♥

Jag har varit lite dålig på att uppdatera om vad jag har gjort i helgen. Men det har varit en aning stressigt.
I fredags hade jag och Jessica filmkväll. Alex var inte med av någon andledning. Vi såg iallafall på Final destination. Det var inte direkt den bästa. Och det var en riktigt splattefilm!

I lördags åkte jag till stan med Jessica. Det var väldigt fint väder. Och ganska varmt.
Jag köpte en söt klänning som jag skulle ha till kvällen.

Vi passade på att köpa glass i det härliga vädret.

Senare gick ju som sagt jag och Melanie på Grease musikalen. Den var jättebra! (Bättre än orginalet!)
När musikalen var slut stannade vi kvar i salongen med min faster och två utav mina kusiner. Och så kom det ut en man och sa:
-Det var några som skulle träffa Marie Serneholt
Då fick vi följa med in och träffa henne. Så himla roligt att prata med henne igen. Det var fem år sen sist...

Jag och Marie!♥

Idag åkte jag, Mamma och Gert för att kolla på en båt som dom kanske ska köpa. Sen så åkte jag och mamma och köpte jeans.

Jag fastnade för dom här jeansen på en gång!

Nu ska vi snart äta nachos. Så vi hörs lite senare!
Ha en fortsatt bra kväll!♥

Puss å Kram L.


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0