Grease ikväll! :)

God morgon!♥

Ikväll ska jag gå och se på Grease som jag har glömt att berätta. Det ska bli jätteroligt verkligen. Marie Serneholt är ju som sagt med i den. Och då blir det ju lite extra roligt.
Men när jag låg och halvsov imorse. Så ringde pappa och sa att han hade pratat sin syster och sagt att jag skulle se Grease. Och nu kommer jag och Melanie få träffa Marie och kanske dom som har medverkat. Ni förstår inte hur glad jag blev när pappa sa det!
Jag älskar  mina föräldrar!♥ Dom är bäst!

Jag kommer självklart att ta massor av bilder.


Någon som vill ha autograf? Jag skoja! ;)


Mamma lagade Amerikanska pannkakor imorse.

Den här dagen är den bästa på länge tror jag.
Men vad ska man ha på sig ikväll? Kanske åker till stan en snabbis.

Ha en bra dag!♥

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: sara ღ

heej! nu har jag bloggat! haha! men va gott med siraps pannkakor! <3 hoppas det blir kul på grease! och lägg upp bilderna här sen. ha det bra så ses vi på tisdag!



LOVE U! <3

2010-03-20 @ 21:35:48
URL: http://sassamie.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0