Rolig dag! :)

God kväll!♥

Det var väldigt roligt idag. Jag och Jessica gick som sagt först till hennes handboll. Och efter det så bowlade vi med Perm och Supanat.
Sen blev jag och Jessica hungriga för klockan var typ halv tre. Men vi gick ivarjefall till pizzerian som låg precis brevid nästan. Haha!

Men när vi hade ätit åkte vi till Perm och Supanat och kollade på film. Vi spelade lite pingis också. Men jag är jätte dålig på det. Haha!
Vi var inte direkt bäst. Haha, men roligt var det! ;)

Vi stannade hos Supanat till ca halv nio. Då var Perm tvungen att gå hem. Så jag och Jessica gick också då.

Men tyvärr är bilderna på Jessicas kamera. Men jag ska be henne skicka dom till mig. Jag lägger in dom imorgon.

Jag ska nog gå och lägga mig strax. Det är tråkigt att vara uppe när ingen annan är det..

God natt!♥

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

Tack så mycket! :D det värmer

2010-03-03 @ 10:28:02
URL: http://brunettbloggen.se

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0