Melodifestivalen

Hejsan!♥

Någon som kollade på Melodifestivalen? Det gjorde iallafall jag. Anna skulle inte ha vunnit. Men förstod någon vart Annas gitarr tog vägen? Den försvann mitt under uppträdandet... Haha..

Erik Saade var ju bäst! ;)

*Manboy, Manboy, you can call me manboy!*
Ska ladda ner den låten. Även fast det inte riktigt är min musiksmak så gillar jag den!  :)

 


Gah..Han är så snygg! ♥

Haha, vilket sammanträffande! ;) Min kusin och Erik Saade! haha...


Men jag börjar bli lite trött. Så jag ska väl gå och lägga mig snart tror jag. :)

 

Puss å Kram L.


Kommentarer
Postat av: sara

Om han hade vunnit så skulle han ändå inte vunnit den stora finalen. HAN SÖÖÖÖG!!

2010-03-14 @ 08:11:18
URL: http://semo.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0