Teater! :)

God morgon!♥

Jag ska snart iväg till skolan. Idag ska jag, Jessica, Louise och Ellinor spela upp en teater på SO:n, som handlar om franska revolutionen. Det är inte taget ur någon teaterbok eller så. Utan vi har kommit på den helt själva. ;)
Vår lärare ville så gärna ta bilder medans vi spelade upp. Så jag kanske lägger upp bilder därifrån när jag kommer hem.
Förresten så ska mormor komma hit ikväll. Eftersom att vi åker till Romme imorgon. Så kommer vi inte ha något tillfälle att fira mig med mormor. Jag åker direkt till pappa när jag kommer hem från Romme.
Men ivarjefall så kommer hon hit ikväll och firar mig.

Har fortfarande inte kommit på vad jag ska ha för fest. Och vad ska man göra?
Jag har verkligen inga ideér.


Snabb bild på mig.

Vi hörs senare!

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: Anonym

eb fest!! ;)

2010-03-31 @ 19:44:20

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0