Ska snart åka till Isabella! *stressad*

God morgon!♥

Jag är lite stressad. Jag ska snart åka till Isabella. Och jag har inte fixat mig än. Jag vet inte ens vad jag ska ha på mig. Jag sitter i en svart tunika och vita tights just nu. Men jag vill inte ha vita tights på mig när det är "vinter". Inte snyggt på mig.

Vad ska jag ha på mig?!

 

Men jag kanske bara tar ett par mjukisar eftersom vi ska dansa. Eller?


Bild från igår på Jossan.
Haha, hon och Supanat höll på att tävla om vem som kunde stå så där längst. Hon vann nästan varje gång. ^^

 

Jag berättar mer om igår när jag kommer hem. Jag har inte så många bilder. Men nok har någon på sin mobil. Så jag lägger in dom jag har sen. :)


Ha det så bra!♥

Puss å Kram L.


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0