Ska kanske söka in till...

God kväll!♥

Nu har jag precis ätit middag.
Tidigare idag hade jag ju dans med små barnen. Vi är klara med ena dansen. Och ska snart börja på en annan. Egentligen skulle dom ha börjat på den andra idag. Men jag tror inte vi ska ha den dansen. För det är ett långt parti mitt i låten som är lite konstigt. Och det är lite svårt att hitta på något där.

Men förresten! Jag hade ju dans igår också. Vi lärde oss en hel dans på en lektion. Bra va?
Det är en F+ dans. Så den var lite komplicerad. Men nu kan jag den! Jag funderar på att söka in till F+ nästa termin. Men jag vill isåfall söka in med en kompis. Nån som vill söka in till F+ tillsammans med mig? ;)


Bildbrist!! Så det får bli en gammal och suddig bild. ;)

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: Elvira

du ska ju int söka dit! du ska söka högre! :P<3

2010-03-12 @ 09:41:20
URL: http://erym.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0