Sjuk och ont i magen...

Hej!

Jag ligger här i min soffa och har ont i magen och är jätte förkyld- vilket jag har varit hela dagen. Men jag kämpade till skolan. För annars hade jag inte kunnat dansa efter sen. Men jag kan heller inte stanna hemma i morgon. För jag ska kanske till Nova. Och pappa kommer nog inte vilja att jag åker iväg nånstans om jag har varit hemma från skolan.

Men skönt med helg så att jag kan få vila ut.
På lördag ska jag träffa Isabella. Vi ska dansa. Förvånade? ;)

Men vi hörs lite senare. Nu ska vi fika med sån här almond tårta eller vad det nu heter. ^^
Jag är nog en liten gottegris. Haha!

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: sara

Yes you are ;D

2010-03-12 @ 07:37:30
URL: http://semo.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0