Sista dagen på lovet...

Hejsan!♥

Sista dagen på lovet. Jag känner mig lite deppig. :(
Nej, jag skoja bara. Men det är ju inte så jätte långt kvar till påsklovet. Ca en månad bara.

Vad har ni gjort på lovet?

Jag åkte ju skidor i fredags och jag har glömt att berätta om det. Men det finns kanske inte så mycket att säga? *haha* 
Men jag ska försöka få tag på videorna som vi spelade in där. Haha, det var en video när Gert skulle filma när någon åkte. Jag tror han skulle filma när mamma åkte. Men så skulle några andra gå förbi och så hör man hur dom viskar: Han filmar...
Sen så ser man först en person som försöker huka sig och försiktigt gå förbi. Sen kommer nästa och gör samma sak. Det är väldigt svårt att förklara. Men jag lägger in den när jag som sagt har fått tag på den. Det var inte på vår kamera.

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: aing apichart khotphanao

Det var världen bästa blogg nogonsin jag har läst!!!!! <3 men han eller hon som trängs är=konstig för det får man inte göra!! ;) :p HAR DET SÅ BRA.

2010-03-07 @ 21:15:43

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0