Pluggat! :)

Hejsan!

Jag har varit duktig och pluggat idag.

Men nu blir det inget mer pluggande för idag tror jag. För jag ska nog göra en nageldesign. jag vet vad jag ska ha för färger. Men jag vet inte hur jag ska göra ett snyggt mönster med dom. Men jag har en liten ide som kanske funkar... Hmm.. vad kan det vara? ;)

Men iallafall var det tänkt att jag kanske skulle åka till Nova idag. Men jag har inget att åka på och sen så måste jag göra en engelska grej tills imorgon. Och då måste jag ha lite bilder. Så jag följer nog med pappa och Ricky till pappas jobb och skriver ut några. :)


Jag testade bara att göra något i photoshop..

Puss å Kram L.


Kommentarer
Postat av: Anita

Skriv frågor till min frågestund!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2010-03-08 @ 19:17:50
URL: http://wanji.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0