Jobbigt..

Hejsan!♥

Dans idag med mina "elever". Dom var väldigt speedade idag. Även fast det kanske är roligt för dom, är det ju väldigt jobbigt för mig. Jag var tvungen att nästan skrika på dom för att dom skulle ställa sig på sina platser och vara tysta. Så det blir lite jobbigt för mig.

Men jaja, dom är väldigt glada över att vi ska uppträda. Och alla ville stå längst fram. Men det går ju inte. Så jag fick lite dåligt samvete över att jag tvingade några att stå bak osv.

Men men, sånt händer.

 

Jag är ivarjefall väldigt taggad inför i morgon!
Jag har bett Jessica att hon ska filma när vi dansar så jag kan lägga upp det här i bloggen. (Notera att jag inte ska ha uppvisning med mina "elever". Det här är med Nova gänget.)




Jag måste plugga.

Vi hörs senare!♥

Puss å Kram L.


Kommentarer
Postat av: Anita

Hihi! va roligt med uppvisningen imorrn! :) <3

2010-03-25 @ 18:04:12
URL: http://wanji.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0