Hemma hos Anita!

Hejsan!♥

Just nu sitter jag hemma hos Anita. Men jag kan inte stanna här så länge. För att jag måste hem och äta middag innan jag åker till Nova. Jag ska åka dit med Jessica. Vi hade tänkt att åka ungefär vid 17.00. Hon brukar inte vara där. Så det kommer bli roligt att hon ska dit. Hon ska även med på fredag! :)

Jag hade So-prov idag. Och det gick väl hyfsat. Men det var lite knepiga frågor.


Som vanligt ska jag och Anita alltid se konstiga ut på cam bilder. Haha, och tro mig, det här vart inte den "värsta"!

Vi hörs sen!♥

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: vendela

Fråga nått i min frågestund! <3

2010-03-17 @ 20:55:48
URL: http://justvendela.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0