Halv studiedag!

Hejsan!♥

Halv studiedag idag. Vi slutade vid 12. Ganska skönt. Men det känns som det är fredag. Och det är ju inte så roligt när man inser att man måste gå upp tidigt och iväg till skolan.

Jag har iallafall precis duschat. Anita och jag ska snart iväg till våran lilla dansgrupp. Och då ska vi berätta för dom att det är besämt att vi ska visa upp dansen för hela skolan på "bodals forum". Dom kommer nog bli jätteglada. För att dom har tjatat på att vi ska vara med och sen har dom frågat varje gång vilka kläder vi ska ha. Jag vet inte riktigt vad som passar till dansen. Men jag får komma på något.

Jag kanske ska filma dom idag och lägga upp i bloggen. Hihi, om dom går med på det förstås.


Gammal bild från i förrgår.

Vi hörs senare, nu ska jag fortsätta fixa mig!♥

Puss å Kram L.

Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0