Dramatisk kväll

God kväll!

Det har varit en ganska dramatisk kväll.. Jag vill helst inte gå in på detaljer. Men det hände lite grejer. Men jag kan säga att jag fick ganska ont. Mer vill jag inte säga. Det är inte så lämpligt att ta upp edt här. Pga några andledningar.

bortsätt från kvällen har dagen varit toppen! Dagen började med en lång sovmorgon. Sedan åkte vi och köpte en mobil till mig. En aino..
Jag är väldigt glad. Och det är superbra tycker jag, 8.1 megapixel+ blixt.

På showen gick det hyfsat bra. Men jag hade iallafall jätte roligt. Och det är ju det som är huvudsaken. Om man gör ett enstaka fel, spelar ingen roll.

Jag tog självklart lite bilder med mobilen.
Enjoy!

Jag i klädd i kläderna till "seven nation army"
Bilderna vi tog blev inte så bra. Våra händer skakade jättemycket när vi skulle ta bilderna av någon anledning..


Sara klädd i "seven nation army"
som sagt, bilderna blev suddiga..








Sist men inte minst, en bild på Jessica.
...För att ni ska får se hur kvalitén är!


Vi hörs sen! Nu ska jag fortsätta leka med min mobil. ^^

Puss å Kram L.

Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0