bilder från sjösättningen

God kväll!

Har inte kunnat tillbringa så mycket tid framför datorn idag. Jag har haft lite saker att ta hand om. Som b.la köpa present till pappa. Han fyller år på måndag.

Imorgon måste jag packa och lite sånt. För jag åker ut med båten i två veckor. Vi ska som vanligt åka till ekskär. Men jag antar att vi åker vidare sen på tisdag eller något. vi får se. Men jag kommer självklart att blogga under tiden. Jag hoppas på att bli brun. Ska sola varje minst en liten stund varje dag.

Men jag ska iallafall träffa Sandra en stund imorgon också. Vi måste prata ut om lite saker.

Men här kommer iallafall lite bilder från sjösättningen.






Ska nog ta och lägga mig. Vi hörs imorgon!

Puss å Kram L.

Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0