Schools out!

God kväll!

Jag kom nästan precis hem från käppala gården.

Idag var ju skolavslutningen. Nu har vi sommarlov! Skönt!

Jag är ganska trött. Så jag orkar inte skriva något långt inlägg. Men jag låter bilderna berätta. :)

Jag och Jessica!

Bilden är ej redigerad, endast omgjord till svartvit..



Jag på väg till skolan.

Nu får ni se hur klänningen ser ut!


I klassrummet efter själva avslutningen!




Jessica!♥

glitter som man kan använda på naglar, i håret och som smink.

Kim var jätte gullig som gav mig det! Tack så jätte mycket!♥





Vi hörs senare!

 

Puss å Kram L.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hemma hos ALEX<3333

2010-06-10 @ 22:39:12
Postat av: Rebecka

Vlken dansgrupp ska du gå på nu!?!? <33 puss

2010-06-11 @ 11:09:04
URL: http://beckisch.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0