Najs

God morgon!

Imorse vaknade jag av en solig morgon. Men nu känns det som det redan börjar mulna.
Typiskt! Jag som hade tänkt lägga mig och sola ett tag. För det hinner man ju inte med hemma. Då är man ju med kompisar och allt sånt. Men jaja.. På tisdag eller onsdag åker vi ut med båten i två veckor. Najs!
Då ska jag sola! Det kan ni ge er på! ;)

Jag just nu!
Även fast jag har varit vaken ett bra tag så känner jag mig helt nyvaken.


Senare så skjutsar de över mig och Ricky med båten till Bosön. Därifrån åker vi hem själva. Tur att jag inte lämnade busskortet hemma då. Var faktiskt nästan på väg att göra det. Jag tror jag åker hem till pappa. Jag måste byta om och sminka mig och sånt. För jag är ju så klantig så jag först glömde min sminkväska hos pappa. Sen har jag inte orkat hämta den. Det har hänt massa andra saker. Och igår glömde jag mitt gamla smink, som jag har använt dom senaste två veckorna, hemma.

Men vi hörs senare!

Puss å Kram L.

Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0