Linnea talar ut..

Jag vill inte lyssna på vad ni säger. Jag vill inte tro att det är sant.
Alla rykten som går om honom måste inte vara sanna. Sandra, hur kan du vara helt säker på att han playade dig?
Visst, du har massa bra exempel. Men so what? Jag tror fortfarande inte han gjorde det. Ser du inte själv att han inte är en sån person?
Låt inte våran vänskap förstöras pga honom. Jag ber dig! Tycker du våran vänskap bara ska blåsa bort så här... Men du kanske inte bryr dig ett skit längre. Vi kanske var dina extra-vänner medans Greta var borta, eller?
Och du kanske säger allt det här av ren avundsjuka?
Jag hoppas iallafall att jag väljer rätt..

Kommentarer
Postat av: Sandra.

Du vet att de du säger inte är sant. Vi var ju fan tajta! jag säger allt de hära för att skydda dej, han är en idiot! och jag vill bara inte att du ska råka ut för exakt samma sak som jag gjorde p.g.a mitt falskaste ex! det är så många som är emot det! och det är inte JAG som förstör våran vänskap!

2010-06-18 @ 15:08:36
Postat av: Juldus :D

Linnea vi vill bara ditt bästa...

Men det är fortfarande du som väljer och jag hoppas du gör det rätta!



Sandra är inte avunddjuk utan bara besviken på att du kan skydda honom när du vet vad han har gjort och du vet att det är sant även fast du inte vill tror på de!



Vill du verkligen kasta bort eran vänskap för en IDIOT?<3

2010-06-18 @ 17:48:43
Postat av: Anonym

eh lol långa kommentarer?

2010-06-18 @ 19:16:31
Postat av: Anonym

o tja sandra o juldus

2010-06-18 @ 19:16:58
Postat av: Jossan

LIIIINNNEEEEEA!!!!!!!!!!

Det är sant jag försöker inte vara på någons sida!!! Jag lovar dig de!! Men gör snälla inte de misstaget som Sandra gjorde mot mig!!! Snälla!! :'( :'( Tänk alla orden jag sa till dig i telefonen... Ta åt dig av dom... Du kommer göra samma som Sandra sa till mig "Jag kommer inte ångra mig, han är ingen player som du säger!! Han säger att han gillar mig och jag har börjat gilla honom inget jag kan ändra på" Du använder exakt likadana ord som Sandra använde... DU ser vad som hände med henne nu... Snälla :'( </33333

2010-06-19 @ 16:56:10
URL: http://jossaahn.blogg.se/
Postat av: Jossan

Du kanske inte kan ångra dig på att du gillar honom eller inte :/ Men det har alltid varit sanningen :/ Eftersom du gick emot allt jag sa till dig i telefonen att han ... Men du ska alltid komma ihåg de jag sa i telefonen... Jag älskar dig... Men snälla.... gör inte de misstaget att förstöra din fina vänskap med Sandra och säkert dom andra... :'( </3

2010-06-19 @ 16:59:18
URL: http://jossaahn.blogg.se/
Postat av: Jossan

Nej jag hatar dig verkligen inte och tror inte att folk hatar dig men lite sura på dig kanske <333333333

Men vi är kompisar??<33333333

2010-06-19 @ 22:32:43
URL: http://jossaahn.blogg.se/
Postat av: chojt

jävlar jag som tyckte det va långa kommentarer när sandra o juldus hade skrivit men så kommer jossan jävlar

2010-06-20 @ 09:23:25
Postat av: Ra

Äru dumpa i huvudet eller som välja Kim fore Sandra? är du idijot eller?

2010-06-20 @ 17:46:35

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0