Jag lyssnar på din låt nu, cornelia. Det k...

Jag lyssnar på din låt nu, cornelia. Det känns fortfarande som du finns kvar här på jorden. Som om du ligger hemma och väntar på mig. På att jag ska ta upp dig och låta dig springa runt lite i soffan och skratta lite när du gulligt och glatt springer omkring. Men jag vill inte förstå att du är borta. Jag har inte kommit över det. Varje gång någon börjar fråga eller prata om dig så gråter jag floder inombords. Alla verkar tro att jag tar allt det här hyfsat bra. Men det har jag inte. Jag kunde inte bara gråta. Det är inte många som älskar sina hamstrar så mycket som jag älskar dig. Alla tycker att hamstrar bara är ett husdjur man inte behöver bry sig om eftersom dom inte är lika mycket värda. Men det är fan inte sant ! Du var något extra cornelia. Du var mitt allt. Jag kunde sitta och stirra på dig hur länge som helst när du sprang runt i buren. Det har gått långt tid nu. Nästan exakt en månad va? Inget djur kommer någonsin ersätta dig. Även om jag skaffar något djur. Jag har tänkt skaffa något djur när skolan börjar igen. Men du kommer alltid vara bäst! Gud, jag trodde verkligen att du skulle klara det. Du kämpade ju verkligen. Faaaaan, att jag inte märkte det tidigare. Då kanske du skulle levt idag. Jag har haft massa skuldkänslor. Och din bur står kvar.. Ostädad.. Det kommer krävas mycket innan jag kan städa den. Jag kommer gråta floder. Ahh, varför skulle det här hända just dig. Du förtjänar det inte! Du var ju för i helvete den snällaste och bästa hamster man kunde ha! VARFÖR?! Fan, cornelia.. Jag saknar verkligen dig. Vila i frid, gumman! Jag älskar dig!


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0