Ice-cream

Hejsan!

Är just nu hemma hos anita. Vi sitter och äter glass. ;)
Snart ska vi iväg till hustegaholm. Men först måste jag hem och sminka mig och sånt.

När jag kommer hem sen efter så ska jag följa med och hämta min moster Kim och hennes pojkvän Mario. Dom flyttar hem från England. Det är väldigt roligt att dom flyttar hem igen. Hennes son Alex kom hit förra veckan.
Vi ska åka och hämta de kl 11 då är vi där ca 1. Och sen kanske vi kommer hem vid 3 eller något. Så jag kommer vara väldigt trött i skolan imorgon.

Men jag bloggar senare med bilder och sånt.

Osminkad ;)
Vi simmade i skolan idag, därför har jag inget smink på mig.


Vi hörs sen!

Puss å Kram L.

Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0