God kväll! Jag sitter just nu med Ricky oc...

dsc00671 (MMS)

God kväll! Jag sitter just nu med Ricky och Nok och spelar något gammalt uppsala-spel som låg här i båten. Vi har precis ätit goda kvällsmackor som bestod av knäckebröd och abborre samt vitlökssås. Så nu har vi allihopa dålig andedräkt. ;-) senare kanske vi kollar på någon film eller något. Just det. Tidigare idag åkte anita hem. Så nu är vi bara familjen. Men nu måste jag återgå till spelet. Det går inte speciellt bra för mig. Ha det bra så länge!<3


Kommentarer
Postat av: Chojt

vänta e det bara min data eller e det flera inlägg som e samma om det inte inte e min data så FAIL

2010-06-27 @ 21:54:15

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0