ÄNTLIGEN INTERNET!

God kväll!

Nu har vi äntligen fått internet. Jag är så glad. Uppdaterningen kommer lugnt bli bättre nu. Jag lovar!  Och eftersom det är sommarlov så är det ju inte lika stressigt som det var innan. Så då hinner jag med bloggen med. Jaja, jag har iallafall mycket att berätta. Men jag orkar inte skriva allt eftersom det skulle bli en väldigt lång text.

Så jag förklarar det mesta med bilder istället.

En bild från Isas fest i fredags.
Vi tog mycket mer bilder. Men allt var flummbilder. (även den här)


Det slutade med Vattenkrig..
Told ya.. Bara flummbilder..


Jag och Jessica färgade även håret på Sandra.
Före..


Resultatet
...Efter


Men nu ska jag fixa mig. Ska träffa lite kompisar snart. Vi hörs!

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: Antonina..

Kan inte du göra en ny design? typ ny header och så..?! Du har haft den där ganska länge nu! :) <3

2010-06-16 @ 16:06:49

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0