-.-

God kväll!

När jag och Jessica skulle åka hem idag så började jag må illa och få ont i huvudet samt känna mig allmänt trött. Men det försvann inte. Illamåendet försvann väl lite efter ett par timmar. Men jag har fortfarande jätte ont i huvudet och så. Inte roligt.. Det är väldigt jobbigt. Jag tror jag ska lägga mig och sova en liten stund. Det sägs ju att sömn är den bästa medicinen. Efter det måste jag packa klart.

Jag har ingen aning vad det beror på. Men det kanske är att det har hänt så mycket den senaste tiden. Det har varit mycket bråk och sånt.
Nej, men jag tror inte det är p.g.a det.

Gammal bild.

Usch, jag saknar verkligen inte vintern!


Vi hörs senare!

Puss å Kram L.


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0