Gammla bilder..

God kväll!♥

Jag ska snart kolla på någon film. Så det här blir antagligen mitt sista inlägg idag.
Imorgon ska jag till mamma. Då ska även Lacky hem. Lola och Peter (Matte och husse) komma och hämta honom. Vilket är väldigt tråkigt eftersom jag inte hann träffa han så mycket. Men jag ska försöka ägna mycket tid åt honom efter skolan imorgon innan dom hämtar honom. Jag tror att dom kommer runt åtta. Det brukar dom göra.^^

Vad ska mina söta läsare göra imorgon?♥

Jag satt nyss och "rensade" kameran lite. Då hittade jag lite olika bilder. Jag hittade bl a en bild på hur min hårfärg ser ut just nu. Man ser exakt hur mina slingor går. Men jag har inte lika orange hår längre.


Haha, jag vet inte vad jag gör på bilden. Konstig min..?

Någon gammal bild..

Nu ska jag sätta mig framför tvn och bara slappna av. *Skönt*

God natt käraste läsare!♥

Puss å Kram L.

Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0