Webben funkar!

God dag!♥

Gud, vad skoldagen gick fort! Det var ju en kort dag.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske skulle jag vara med Anita. Men vi får se.

Men ivarjefall. När jag gick hem från skolan så gick det en gubbe mitt i gatan. Precis där bussen vänder liksom. Haha, det såg så himla kul ut. För han gick typ jätte sakta. Sen kom det en buss och var tvungen att åka, i samma takt som gubben, bakom. Det är svårt att förklara. Men det såg väldigt kul ut.

Nu funkar min cam iallafall, bra va?!
Jag passade såklart på att ta lite bilder! ;)



Haha, Nok ville också vara med på bild!♥

Hörs sen!♥

Puss å Kram L.


Kommentarer
Postat av: sara

haahahahahahahah.....stör mig på din min hahahahaha

2010-01-29 @ 19:40:21
URL: http://everymoments.blogg.se/
Postat av: Anita

HAHA!! NOOOK!!! (nokville, istället för smallville)

2010-01-30 @ 00:13:57
URL: http://bluemoment.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0