Jag och Anita är danslärare! ;)

Hej!

Idag hade jag och Anita vår första danslektion för 4:or. Det är inte så många. Men det spelar inte så stor roll. Det är väldigt kul att vara "danslärare" men det är lite jobbigt. För några är ganska flamsiga och högljuda. Vi får bara ha våran lektion i 35 min. Inte så länge. Vi skulle helst vilja ha i en timme. Men men.. Det är ganska svårt att hitta på enkla danser som dom också kan. Det var vissa steg som var väldigt svåra för dom. Som t ex piruetter. Det är ju väldigt enkelt för mig samtidigt som det är väldigt svårt för dom. Så man får tänka efter lite vad man gör för steg.

Men ivarjefall har jag gjort mina läxor noggrant. Jag känner mig väldigt ordentlig! ^^
Jag älskar min dator verkligen. Speciellt när jag nu har windows 7 professional. Haha!

Imorgon har jag sovmorgon till halv 10. *Skönt!*

Har tyvärr inga bilder på min laptop än.

Sleep tight!♥

Puss å Kram L.


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0