Statistiken sjunker..

God morgon!♥

Jag har en dålig nyhet. Statistiken sjunker. Så kom igen nu. Tipsa era vänner. Det är ju ni som håller bloggen uppe!! :)

Men ni får gärna komma med idéer om vad ni vill läsa mer om här i bloggen. Mer nagelinlägg? Dagens outfit? Hur jag sminkar mig?

Ska snart gå till skolan. Skönt med fredag, huh?
Jag har en väldigt kort dag i skolan idag. Börjar halv tio och slutar ett. Hur bra är inte det liksom?
Min web är ännu inte installerad. Men pappa ska installera den idag. Så ni får cam bilder när jag kommer hem! :)

Förresten så är mamma hundvakt åt Lacky. Men jag är hos pappa så jag kan inte vara med han så mycket. Men jag ska iallafall gå ut med honom på lunchrasten. Då träffar jag ju honom! :)

Ha en bra fredag!♥

Puss å Kram L.

Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0