På mammas jobb!

Hellu!

Just nu sitter jag på mammas jobb. Jag kom hit för ca en timme sen.
Jag kunde inte vägen hit utan till. För till Solna åker jag ju inte direkt till varje dag. Men det gick bra iallafall.
Jag kom hit oskadd! ;) Haha, nä skoja bara!

Jaja, men nu ska jag äta upp min macka. Sen ska jag och mamma till Ikea. Efter det ska jag bleka mitt hår. Vi får se hur det går! Jag vill ju inte gå runt som en orangetott! (Inget illa menat till er som är det, Men själv föredrar jag att inte ha oranget)


Jag slänger in en snabb bild på moi!

Jaja, nu måste jag äta upp den enorma mackan, Tror inte jag kommer orka den. ^^

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: alexx

ser att du har kvar halsbandet

2010-01-07 @ 16:45:31
URL: http://alexxjao.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0