My computer is back on track!

Hello cuties!♥


Är på extra bra humör nu. Det kanske ni förstår. För jag har fått tillbaka min dator! Så himla bra!♥

Men alla mina problem är ju inte borta för det. Jag har det lite jobbigt med en kompis. Jag tror inte det kommer lösa sig på bra länge.. Det verkar det iallafall på henne. Hon säger att jag inte ska ringa, messa eller någonting liknande. Och det gör jag såklart inte. Jag är inte en sån som bara är ute efter bråk så fort man har möjlighet tilld et. Men även så skickar hon massa "taskiga" sms..? Men jag kan ju inte rå för vilken sorts person hon är. Haha, så patetiskt när någon skriver massor av överdrivna sms och försöker "trycka ner än".Hon kallar mig för t ex emo-fjortis..?? Men jag tar inte åt mig. För det är ju det hon vill att jag ska. Aja, ska inte nämna några detaljer. Då kommer hon nog ringa och "skälla" på mig. Haha, som hon gjorde med något i ett annat inlägg. Patetiskt enligt mig..!

Nog om det nu.. Jag ska snart se på någon film tror jag. Vi får se vilken det blir. ;)

Men som sagt så kommer uppdateringen förhoppningsvis bli mycket bättre nu när min laptop är tillbaka!

Just det.. Jag var med Anita idag. Väldigt kul!^^ Haha, vi gjorde en bild på nya paint. Men vi kunde inte fixa till fötterna så vi gjorde eld.. Haha!


Haha, snygg va? (Anita la till mig senare..)

Ha en fortsatt bra kväll!

Puss å Kram L.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de e camellia elr hur?

2010-01-31 @ 14:27:28
Postat av: Anita

HEJ!!!!!

2010-01-31 @ 17:19:12
URL: http://bluemoment.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0