Klar med anitas naglar!

God kväll!♥

Jag är precis färdig med Anitas naglar. Jag hoppas att hon gillar dom. Hon sa att hon ville ha dom färgglada. Naglarna kanske inte blev så färgglada, men det blev iallafall många färger!^^


Såhär blev dom. Man kanske inte ser så mycket.


Här håller jag på med naglarna! ;)

Jag sitter vid Anitas dator nu. Men hon är inte här. Jag skulle ta med mig den till henne senare. Hon hade brottom till någon grej. men det var lite roligt innan hon gick. Hon ba:
-Men glöm inte att ..bla bla bla..
Haha, det var liksom som om jag skulle vara hundvakt eller något. Datorvakt kanske..?
Men i varjefall ska jag snart tillbaka till pappa. Han kommer och hämtar mig. Jag vill inte gå i snöväder. Usch, jag gillar inte att det snöar. Det får faktist räcka nu. Jag vill att våren ska komma!

Puss å Kram L.


Kommentarer

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0