Hahaha! ;)

God kväll!

Jag har ännu inte gått och lagt mig. Men snart ska jag det. Jag satt och kolla på bilder...
Bilderna är från när jag var i Thailand som liten. Jag tror det var första gången faktist.

Det ser ut som jag menar:


Här får du.


Nu får du inget mer!


Dom är mina!

Jag tror visserligen inte att jag menar så.
Men, Haha, jag skrattar varje gång jag ser dom här bilderna.

Nu måste jag nog sova. Men jag kommer nog lägga ut mer bilder från mina Thailandsresor.

Men ni får ha det så bra så länge, så hörs vi imorgon!♥

 

Puss å Kram L.


Kommentarer
Postat av: Jenniefer

Awe men tack så mycket sötnos och jag kan inte säga annat än detsamma till dig:D

2010-01-02 @ 11:05:20
URL: http://jenniefersarakarlen.blogg.se/
Postat av: Anita

Ååååh! Va söt du o din apa e! xD

2010-01-02 @ 14:29:45
URL: http://bluemoment.blogg.se/

Skriv något sött!:

Vad heter du?;):
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (Kommer inte synas)

URL/Om du har en blogg,skriv den här,tack!:):

Kommentera här! :):

Trackback
RSS 2.0